Fotografia de concert este un fenomen ce ia din ce în ce mai mare amploare atât în presa muzicală de specialitate cât şi pe bloguri, reţele de socializare, şi alte canale mai mult sau mai puţin formale. Această ramură a fotografiei oferă fanilor o cronică vizuală a unui moment unic. Momentul în care muzica devine vie -pe scenă-, iar între artist şi public se crează un dialog: o sinestezie de simţuri, trăiri şi emoţii, împărtăşită deopotrivă.
LIVE AEONS este stindardul unui crez artistic ce îsi propune să afirme valoarea momentului în raport cu întregul, puterea clipei care opreşte timpul, rămânând o mărturie a unui eveniment care, odată consumat, devine istorie, dar respiră viaţă prin imagini puternice, chintesenţiale.
Expoziţia LIVE AEONS din Cluj-Napoca este a patra dintr-o serie ce a început în iulie 2011 la OST Mountain Festival, Râşnov, continuând la Biblioteca Judeţeană Braşov, iar mai apoi apărând şi în cadrul festivalului ARTmania din Sibiu. LIVE AEONS funcţionează ca un tandem al fotografilor braşoveni Victor Cristescu şi Schliemann Enoh. Imaginile ce pot fi vizionate în cadrul expoziţiei surprind artişti şi formaţii din sfera muzicală a rock-ului, atât de talie internaţională, ca Rammstein, Saxon, Accept, Morbid Angel, Tarja sau Apocalyptica, cât şi din scena underground românească şi de peste graniţe. Fotografiile au fost realizate la festivaluri şi concerte din România, Cehia şi Polonia, iar faţă de ediţia anterioară a expoziţiei multe dintre printuri sunt noi, de la concerte recente. Fotografiile au apărut în publicaţii online de specialitate, fie din ţară (carteadenisip.ro & moshpit.ro), cât şi din străinătate (rockmetal.pl , photomusic.cz , metalnews.pl).
Evenimentul are loc în Turnul Croitorilor, strada Bava Novac, nr.35 între 21 ianuarie şi 5 februarie 2012. Atmosfera locaţiei emană un iz medieval, şi este unul din cele mai titrate săli expoziţionale din oraşul transilvan. Echipa LIVE AEONS speră că incursiunea clujeană în universul fotografiilor de concert să vă transpună într-o lume în care timpul încremeneşte, iar publicul şi artistul devin un monolit, într-o sinergie perfectă.